Витамин E защищает легкие от негативного воздействия загрязнения воздуха |
|
|
||
| ||
Найбільш читане
- Через російські обстріли у Краматорському районі двоє людей загинуло, п’ятеро - зазнало поранень
- Одну людину поранено вранці у краматорському селищі - попередня доба минула без постраждалих
- Попередньо – без постраждалих: ворог обстріляв 7 населених пунктів Краматорського району
- У Краматорському районі на російсько-українській війні загинув одинадцятий італієць
- Дев’ятеро поранених цивільних, серед яких неповнолітня – наслідки ворожого удару по місту в Краматорському районі (ФОТО)
Останні народні новини
- Три з трьох! Три смаки Sticketti від КИЇВХЛІБ отримали золото Favorite Food&Drinks 2026
- Ріст тарифів необхідно зупинити
- ALVIVA GROUP на Gulfood 2026: курс на підкорення ринку MENA
- ALVIVA GROUP збільшує площу посівних земель на 26% завдяки розмінуванню та рекультивації
- КИЇВХЛІБ – володар першої "Срібної кнопки" YouTube в українському фуд-сегменті
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12
Найкоментованіше
Опитування
Результати: 70
Британские ученые нашли способ уберечь легкие от негативного воздействия окружающей среды. По их мнению, снизить риск развития рака легких и укрепить здоровье этого органа поможет употребление в пищу продуктов с высоким содержанием витамина Е. Специалисты Королевского колледжа в Лондоне и Университета Ноттингема целью своего исследования поставили найти способ уберечь человеческие легкие от воздействия городского смога и выхлопных газов. Вредные частицы могут проникать глубоко в легкие, накапливаться там, а затем вызывать различные тяжелые заболевания, такие как рак, инсульт и сердечные приступы. 