Протихолестеринові овочі та фрукти назвали експерти |
|
Потім він починає відкладатися у вигляді бляшок на внутрішніх стінках артерій, викликаючи їх звуження. Проходження через звужені судини крові ускладнюється.
Вчені Гарвардського університету констатують, що харчування певними продуктами може зменшити високий рівень холестерину. Деякі з продуктів містять розчинну клітковину, яка пов’язує холестерин у системі травлення і виводить його з організму до того, як він потрапить у кровотік.
Деякі містять поліненасичені жири, які безпосередньо знижують рівень так званого «поганого» холестерину. Окремі продукти містять рослинні сполуки - стероли та станоли, які блокують засвоєння організмом холестерину.
Експертами було названо особливо ефективні у справі зниження високого рівня холестерину овочі та фрукти.
Яблука
Вчені констатують, що «вживання двох цілих яблук зі шкіркою на день допомагає знизити рівень холестерину в крові та запобігти серцевому нападу або інсульту».
Яблука містять пектин, який прикріплюється до холестерину і виводить його з організму, коли неабсорбовані тверді речовини викидаються з кишківника. До того ж пектин у яблуках поряд з іншими типами клітковини є гарним джерелом їжі для здорових бактерій у кишківнику.
«Яблука, апельсини, морква, персики, виноград, полуниця, цитрусові, – всі вони містять цей пектин, який є різновидом розчинної клітковини, яка знижує рівень ЛПНГ-холестерину», – пояснюють фахівці.
Квасоля
Квасоля особливо багата на розчинну клітковину, що допомагає знижувати високий холестерин. Її перетравлення вимагає часу, у результаті після їжі довше зберігається почуття ситості. Таким чином, квасоля є корисною їжею для тих, кому важливо знизити високий рівень холестерину, і для тих, кому необхідно худнути. Раніше повідомлялось про ерінги, які мають дуже незвичайний смак, готуються просто і швидко. |
||
| ||
Найбільш читане
- Через російські обстріли у Краматорському районі двоє людей загинуло, п’ятеро - зазнало поранень
- Одну людину поранено вранці у краматорському селищі - попередня доба минула без постраждалих
- Попередньо – без постраждалих: ворог обстріляв 7 населених пунктів Краматорського району
- У Краматорському районі на російсько-українській війні загинув одинадцятий італієць
- Дев’ятеро поранених цивільних, серед яких неповнолітня – наслідки ворожого удару по місту в Краматорському районі (ФОТО)
Останні народні новини
- Три з трьох! Три смаки Sticketti від КИЇВХЛІБ отримали золото Favorite Food&Drinks 2026
- Ріст тарифів необхідно зупинити
- ALVIVA GROUP на Gulfood 2026: курс на підкорення ринку MENA
- ALVIVA GROUP збільшує площу посівних земель на 26% завдяки розмінуванню та рекультивації
- КИЇВХЛІБ – володар першої "Срібної кнопки" YouTube в українському фуд-сегменті
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12
Найкоментованіше
Опитування
Результати: 70
Їжа з високим вмістом насичених жирів, транс-жирів та цукру заставляє печінку виробляти надто багато холестерину. Його високий рівень наражає кровоносні судини на ризик закупорки, що загрожує нормальній роботі серця аж до виникнення інфаркту. Печінка починає виробляти занадто багато холестерину в умовах шкідливих звичок, після чого цей жир «подорожує» по всьому тілу, збираючи всілякі запальні речовини.