Надмірне споживання гострого може довести до недоумства |
|
У дослідженні, опублікованому в журналі Nutrients, група вчених вивчила раціон 4 582 дорослих в Китаї і проаналізувала кількість перцю чилі, яку вони їли за 15 років.
Результати показали, що у учасників дослідження старше 55 років, які їли більше 50 грамів перцю чилі щодня, ризик зниження когнітивних функцій, проблем з пам’яттю і недоумства був майже в два рази вище.
Дані також показали, що більш худі учасники з більшою ймовірністю страждали від втрати пам’яті, якщо дотримувалися дієти, багатої гострою їжею.
Команда також помітила ще одну зв’язок. Учасники, які їли багато перцю чилі, частіше мали нижчий дохід та нижчий індекс маси тіла (ІМТ), а також частіше тренувалися, ніж ті, чия дієта містила менше чилі. |
||
| ||
Найбільш читане
- Через російські обстріли у Краматорському районі двоє людей загинуло, п’ятеро - зазнало поранень
- Одну людину поранено вранці у краматорському селищі - попередня доба минула без постраждалих
- Попередньо – без постраждалих: ворог обстріляв 7 населених пунктів Краматорського району
- У Краматорському районі на російсько-українській війні загинув одинадцятий італієць
- Дев’ятеро поранених цивільних, серед яких неповнолітня – наслідки ворожого удару по місту в Краматорському районі (ФОТО)
Останні народні новини
- Три з трьох! Три смаки Sticketti від КИЇВХЛІБ отримали золото Favorite Food&Drinks 2026
- Ріст тарифів необхідно зупинити
- ALVIVA GROUP на Gulfood 2026: курс на підкорення ринку MENA
- ALVIVA GROUP збільшує площу посівних земель на 26% завдяки розмінуванню та рекультивації
- КИЇВХЛІБ – володар першої "Срібної кнопки" YouTube в українському фуд-сегменті
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12
Найкоментованіше
Опитування
Результати: 70
Зайва пристрасть до певних видів їжі може завдати шкоди здоров’ю. Як правило, мова йде про продукти з високим вмістом жиру або холестерину. Однак надмірне споживання гострого може підвищити ризик розвитку недоумства, пише 