Газета Технополіс, Газета Четвер, Новини Краматорська, Оголошення Краматорська

Реєстрація Увійти
 
  • Перейти к содержимому
Новини » Здоров`я »
 
  • Головна
  • Оголошення
    • Додати оголошення
    • Поповнити рахунок
    • Персональний рахунок
  • Новини
    • Новини Краматорська
    • Новини регіону
    • Новини України
    • Новини у світі
    • Події
    • Політика
    • Економіка
    • Суспільство
    • Наука та технології
    • Шоу
    • Жіночий клуб
    • Здоров`я
    • Спорт
    • Блоги
    • Авто
    • Курйози
  • Народна новина
    • Додати новину
  • Конкурси
  • Корисно знати
    • Довідкові служби
    • Куди дзвонити в екстрених випадках
  • Карта Краматорська
  • Опитування
  • Контакти
    • Контакти
    • Реклама на сайті
    • Реклама у газеті

Ученые выяснили, что кофе снижает риск возникновения диабета

Если отказаться от кофе, то опасность появления диабета возрастает на 17%. А вот ежедневное употребление чашечки кофе на протяжении четырех лет позволяет снизить вероятность проявления болезни на 11%. Речь идет только о качественном кофе.

Ежедневное употребление кофе снижает риск возникновения диабета второго типа. Такие слова американских ученых со ссылкой на научный журнал Diabetologia приводит Корреспондент.

Ученым удалось установить, что ежедневное употребление чашки кофе в течение четырех лет помогает снизить вероятность проявления болезни на 11%. В то же время отказ от кофе повышает опасность появления диабета на целых 17%.

К подобным выводам исследователи пришли, проанализировав метаданные, полученные в ходе нескольких исследований, участниками которых стали более 50 тысяч человек.

Александра Гетманова    26.04.14 12:51    Переглядів: 5367
 
Рейтинг новини (0 голосів)
ПоганоСупер 

Додати коментар

Захистний код
Оновити

Надіслати
Скасувати

Найбільш читане

  • Через російські обстріли у Краматорському районі двоє людей загинуло, п’ятеро - зазнало поранень
  • Одну людину поранено вранці у краматорському селищі - попередня доба минула без постраждалих
  • Попередньо – без постраждалих: ворог обстріляв 7 населених пунктів Краматорського району
  • У Краматорському районі на російсько-українській війні загинув одинадцятий італієць
  • Дев’ятеро поранених цивільних, серед яких неповнолітня – наслідки ворожого удару по місту в Краматорському районі (ФОТО)

Останні народні новини

  • Три з трьох! Три смаки Sticketti від КИЇВХЛІБ отримали золото Favorite Food&Drinks 2026
  • Ріст тарифів необхідно зупинити
  • ALVIVA GROUP на Gulfood 2026: курс на підкорення ринку MENA
  • ALVIVA GROUP збільшує площу посівних земель на 26% завдяки розмінуванню та рекультивації
  • КИЇВХЛІБ – володар першої "Срібної кнопки" YouTube в українському фуд-сегменті
Вигідна пропозиція щодо розміщення реклами!

Додати оголошення

Вигідна пропозиція щодо розміщення реклами.
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12

Додати народну новину

Найкоментованіше

  • Відбувся відкритий чемпіонат Донецької області з шахів серед юнаків та дівчат
    1 комментарий
  • Оголошено збір на нове авто для тих, хто документує війну, у тому числі, і в Краматорську та Краматорському районі (ВІДЕО)
    1 комментарий
 

Опитування

Чи є зараз, на Ваш погляд, сенс у переговорах з росіянами?
Ні. Перемовини після нашої перемоги - 64.3%
Так. Перемовини допоможуть вирішити конфлікт - 35.7%

Результати: 70
Результати голосування

Погода у Краматорську

Погода у Краматорську

вологість:

тиск:

вітер:

Погода в Донецьку  Погода в Маріуполі 

Курси валют

c 2010-2022 “Технополіс”. Будь-яке використання матеріалів сайту "Технополіс" дозволяється за умови активного посилання на tehnopolis.com.ua видимої пошуковим сайтам та вказівки назви сайту.



  • Забули свій пароль?
  • Забули своє Ім’я Користувача?
  • Зареєструватися
*
*
*
*
*
*

* Обов'язкове поле