Газета Технополіс, Газета Четвер, Новини Краматорська, Оголошення Краматорська

Реєстрація Увійти
 
  • Перейти к содержимому
Новини » Наука та технології »
 
  • Головна
  • Оголошення
    • Додати оголошення
    • Поповнити рахунок
    • Персональний рахунок
  • Новини
    • Новини Краматорська
    • Новини регіону
    • Новини України
    • Новини у світі
    • Події
    • Політика
    • Економіка
    • Суспільство
    • Наука та технології
    • Шоу
    • Жіночий клуб
    • Здоров`я
    • Спорт
    • Блоги
    • Авто
    • Курйози
  • Народна новина
    • Додати новину
  • Конкурси
  • Корисно знати
    • Довідкові служби
    • Куди дзвонити в екстрених випадках
  • Карта Краматорська
  • Опитування
  • Контакти
    • Контакти
    • Реклама на сайті
    • Реклама у газеті

Ученые: картофель не приводит к полноте

kartoshkaАмериканские эксперты полностью «реабилитировали» картофель, который многие диетологи советуют желающим похудеть пациентам полностью исключить из рациона.
Группа ученых из Пенсильванского университета настойчиво рекомендуют есть картошку едва ли не каждый день.
Как установили специалисты, содержащиеся в картошке активные микроэлементы способствуют снижению кровяного давления и укреплению иммунной системы организма. Более того, при правильном питании употребление картофеля в пищу не ведет к ожирению, так как этот овощ не содержит избыточного количества калорий. Тем самым эксперты опровергли распространенное мнение о том, что «от картошки полнеют».
Кстати, картофель не зря был назван на Руси «вторым хлебом» — в его состав входят все самые необходимые для организма питательные вещества и витамины. Сегодня выведено множество сортов картофеля, поэтому состав клубней несколько различается. Но в среднем свежий клубень на 75–80% состоит из воды. Основу же сухого вещества составляет крахмал — около 18%.
Картофель для человека прежде всего полезен тем, что в среднем содержит 18% углеводов и 2% белка (от общей массы клубня). Кроме того, он богат витаминами B2, B6, B9, PP, K, E, но прежде всего — это источник витамина C. Съев 200 г картофеля, человек получает половину ежедневной нормы этого витамина.
Специалисты советуют съедать картофель вместе с кожурой, так как именно в «мундире» находятся многие полезные для здоровья вещества.

Марина Сидельникова    04.10.15 07:41    Переглядів: 3281
 
Рейтинг новини (0 голосів)
ПоганоСупер 

Додати коментар

Захистний код
Оновити

Надіслати
Скасувати

Найбільш читане

  • Через російські обстріли у Краматорському районі двоє людей загинуло, п’ятеро - зазнало поранень
  • Одну людину поранено вранці у краматорському селищі - попередня доба минула без постраждалих
  • Попередньо – без постраждалих: ворог обстріляв 7 населених пунктів Краматорського району
  • У Краматорському районі на російсько-українській війні загинув одинадцятий італієць
  • Дев’ятеро поранених цивільних, серед яких неповнолітня – наслідки ворожого удару по місту в Краматорському районі (ФОТО)

Останні народні новини

  • Три з трьох! Три смаки Sticketti від КИЇВХЛІБ отримали золото Favorite Food&Drinks 2026
  • Ріст тарифів необхідно зупинити
  • ALVIVA GROUP на Gulfood 2026: курс на підкорення ринку MENA
  • ALVIVA GROUP збільшує площу посівних земель на 26% завдяки розмінуванню та рекультивації
  • КИЇВХЛІБ – володар першої "Срібної кнопки" YouTube в українському фуд-сегменті
Вигідна пропозиція щодо розміщення реклами!

Додати оголошення

Вигідна пропозиція щодо розміщення реклами.
Даючи рекламу одночасно у дві газети - "Технополіс" и "Четвер", Ви заощаджуєте гроші, а реклама працює вдвічі ефективніше! Телефони відділу реклами:
(06264) 3-43-68
(06264) 3-57-44
050-855-05-12

Додати народну новину

Найкоментованіше

  • Відбувся відкритий чемпіонат Донецької області з шахів серед юнаків та дівчат
    1 комментарий
  • Оголошено збір на нове авто для тих, хто документує війну, у тому числі, і в Краматорську та Краматорському районі (ВІДЕО)
    1 комментарий
 

Опитування

Чи є зараз, на Ваш погляд, сенс у переговорах з росіянами?
Ні. Перемовини після нашої перемоги - 64.3%
Так. Перемовини допоможуть вирішити конфлікт - 35.7%

Результати: 70
Результати голосування

Погода у Краматорську

Погода у Краматорську

вологість:

тиск:

вітер:

Погода в Донецьку  Погода в Маріуполі 

Курси валют

c 2010-2022 “Технополіс”. Будь-яке використання матеріалів сайту "Технополіс" дозволяється за умови активного посилання на tehnopolis.com.ua видимої пошуковим сайтам та вказівки назви сайту.



  • Забули свій пароль?
  • Забули своє Ім’я Користувача?
  • Зареєструватися
*
*
*
*
*
*

* Обов'язкове поле